“On ilahduttavaa, että tänä vuonna niin moni yritys päätti tukea juuri meitä. Työmme ei olisi mahdollista nykyisessä laajuudessaan ilman lahjoituksia. Yritysten tuen avulla pystymme vaikuttamaan myönteisesti monen nuoren tulevaisuuteen”, sanoo Lasten ja nuorten säätiön toiminnanjohtaja Olli Alanen.

Lasten ja nuorten säätiö työskentelee sen eteen, että jokainen nuori tuntisi elämänsä merkitykselliseksi. Tavoitamme vuosittain yli 20 000 nuorta. Tämän vuoden aikana olemme esimerkiksi tarjonneet nuorille positiivisia kokemuksia työelämästä, vahvistaneet työpajoissa nuorten uskoa itseensä ja tulevaisuuteensa soveltavan taiteen menetelmillä ja pysäyttäneet koko Suomen lukemaan Read Hourin ajaksi. 

Kiitos, kun uskotte kanssamme, että sijoitus nuoreen on sijoitus tulevaisuuteen: 

A-lehdet, Aller Media, Alma Media, Bauer Media, Biogen Finland, BookBeat, Danske Bank, Day Off, Deloitte, Dentsu Aegis Network, Endemol Shine, Froneri Finland, Förlaget, Into-Digital, Isobar, Keskisuomalainen, Lassila & Tikanoja, Lindström, LSTV design, McDonald’s, Mediateko, Meltwater, Monster, Moomin Characters, Musti ja Mirri, Nokia, Otavamedia, PMC Hydraulics, Sampo, Sanoma Media Finland, SEK, Storytel, Tieto, UPM-Kymmene, Valmet, VMP, WSOY, Yle.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Key Finnish Swedish English
1